
Volkswagen je Golf GTI Cabriolet u formi koncept vozila predstavio na prošlogodišnjem Worthersee GTI okupljanju u Austriji, i to povodom 35-godišnjice legendarnog Golfa GTI, dok će serijski Golf GTI Cabrio premijeru imati početkom marta na Salonu automobila u Ženevi.
I Golf GTI Cabrio je dobio novi prednji branik sa spojlerom, set drugačijih pragova, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, modifikovano ogibljenje, hromirane izduvne cevi i atraktivne "Monza" petokrake alu točkove od 17 inča.
Uz sportski uređenu unutrašnjost (sportska sedišta, multifunkcionalni GTI volan sa zaravnjenim donjim delom, pedale od nerđajućeg ečlika...) i saćastu GTI prednju masku sa dve crvene linije, to je u najkraćem to.

El. pokretani krov se inače spušta za 9,5 sekundi, i to pri brzini do 30 km/h.
Što se motora tiče, pod haubom je poznati 2,0 litarski turbo četvorocilindraš sa 155 kW/210KS i 280 Nm obrtnog momenta, u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem ili opcionim šestostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom.


Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 7,3 sekunde, dok je maksimalna brzina 236 km/h (235 km/h sa DSG menjačem).

Prodaja Golfa GTI Cabrio će početi u drugoj polovini ove godine, a cena će biti saopštena naknadno.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Eos ili Golf kabrio, pitanje je sad, ako bi baš morao da biram, onda golf
Odlican, iskreno sa krovom i bez njega je vrhunski. Ovo je prava zmija - GTI kabrio. :)
Eos nije bas nesto posebno a i citao sam da je imao problema sa krovom, nije zaptivao uvek.
@MasterHaosis
sreca pa ne moram da biram...
A i sta je svrha takvih modela?
čarobnjak, uživanje pod otvorenim krovom.
isto kao Fijat 500 sa kapuljačom.
Ja lično nisam ljubitelj kabrioleta tolko, ti krovova moraju da budu zatvoreni kada su padavine ili kad je vreme loše, a sam taj kriv oduzima mesto prtljažniku.
Ej, mislim da Fijat 500 sa kapuljačom ima najmanje problema sa time.
Dejane L, pa i nije baš glupo, navodi na razmišljanje.
Ja sam mislio da Eos i jeste namenjen kao jedini kabriolet kod VW.
čarobnjak, Dejane L , pa sam Golf Kabrio ima da ugrožava Eos.
VW ima dobru politiku, po jedan model u svakom segmentu.
To je Audi dičan da ima za skoro svaki model po više karoserije i namene. Zato što je premijum, pa kupci sa dubljim džepom koji vole određeni kultni auto imaju izbor da biraju od svog omiljenog automobila više varijante, bilo kompakt, kupe, sportski, kabriolet, avant. S tim što nemaju A4 kabrio, ali je bilo reči o njemu. naravno odnosi se na automobile normalne veličine, ne mogu A6 i A8 da imaju kabrilete. Mogu, ali nije normalno.